Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Ελληνικά
English
Search
Search
Μενού λογαριασμού χρήστη
FAQs
Επικοινωνία
Είσοδος
Ταμείο ΑΠΕ και ΕΞ.Ε
Κεντρική πλοήγηση
Το Ταμείο
Διαχείριση
Νομοθεσία
Οικονομικά στοιχεία
Σχέδια Χορηγιών
Ανακοινώσεις
Απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις
Η Σελίδα αυτή ανανεώνεται σε τακτικά χρονικά διαστήματα με τα ερωτήματα των πολιτών.
Create/access user account
1. Πως μπορώ να δημιουργήσω λογαριασμό;
2. Τι στοιχεία χρειάζονται κατά τη δημιουργία λογαριασμού;
3. Έχω κάνει εγγραφή αλλά δεν έχω λάβει e-mail από το σύστημα. Τι μπορώ να κάνω;
4. Έχω ξεχάσει τον κωδικό πρόσβασης μου. Πως μπορώ να τον επαναφέρω;
5. Θέλω να αλλάξω τον κωδικό πρόσβασης μου.
6. Καταχώρησα λάθος Ονοματεπώνυμο ή/και Αρ. Ταυτότητας κατά τη δημιουργία λογαριασμού. Τι πρέπει να κάνω;
7. Κατά τη δημιουργία λογαριασμού επισύναψα λάθος αρχείο σε σχέση με το αντίγραφο της ταυτότητας μου. Τι πρέπει να κάνω;
8. Θέλω να αλλάξω / διορθώσω ένα από τα στοιχεία επικοινωνίας μου (π.χ. τηλέφωνο, διεύθυνση). Τι πρέπει να κάνω;
9. Εισήγαγα λανθασμένη διεύθυνση email (e-mail) κατά τη δημιουργία λογαριασμού. Τι πρέπει να κάνω;
Submit an application
1. Πώς μπορώ να υποβάλω αίτηση στα Σχέδια Χορηγιών του Ταμείου ΑΠΕ και ΕΞ.Ε;
2. Μέχρι πότε μπορώ να υποβάλω αίτηση στα Σχέδια Χορηγιών;
3. Μπορώ να υποβάλω αίτηση και μετά να ξεκινήσω την υλοποίηση μιας επένδυσης;
4. Έχω υποβάλει οριστικά την αίτηση μου. Πώς μπορώ να επιβεβαιώσω ότι την έχετε παραλάβει;
5. Έχω υποβάλει αίτηση αλλά δεν έχω λάβει e-mail επιβεβαίωσης από το σύστημα. Τι μπορώ να κάνω;
6. Έχω υποβάλει οριστικά την αίτησή μου αλλά θέλω να κάνω αλλαγές ή να προσθέσω πληροφορίες.
7. Μπορώ να αποθηκεύσω την αίτηση μου προσωρινά και να επανέλθω σε αυτήν πριν την υποβάλω οριστικά;
8. Έκλεισα τον περιηγητή μου χωρίς να αποθηκεύσω την αίτηση μου. Τι θα κάνω τώρα;
9. Έκανα αίτηση σε άλλο Σχέδιο Χορηγιών του Ταμείου ΑΠΕ και ΕΞ.Ε ή σε οποιοδήποτε άλλο Σχέδιο (πχ. «Εξοικονομώ και Αναβαθμίζω»). Μπορώ να υποβάλω επιπρόσθετη αίτηση σε Σχέδιο Χορηγιών του Ταμείου;
10. Κατά τη διαδικασία συμπλήρωσης της ‘Αίτησης για Καταβολή Χορηγίας’ δεν μου είχε ζητηθεί να επισυνάψω τα στοιχεία του τραπεζικού μου λογαριασμού και την Εξουσιοδότηση για πληρωμές από το FIMAS. Δεν θα έπρεπε να τα επισυνάψω;
11. Το σύστημα δεν μου επιτρέπει να επισυνάψω κάποιο αρχείο.
Evaluation of applications
2. Σε περίπτωση απόρριψης της αίτησης μου, τι επιλογές έχω;
3. Υπάρχει ενδεχόμενο να γίνει επιτόπια επιθεώρηση στο πλαίσιο εξέτασης της αίτησης μου;
4. Μπορώ να ζητήσω να έχω συνάντηση με τον αξιολογητή που εξετάζει την αίτηση μου ή να μιλήσω μαζί του στο τηλέφωνο;
1. Από που μπορώ να ενημερωθώ για το στάδιο στο οποίο βρίσκεται η αίτηση μου;
5. Έχω λάβει ειδοποίηση με SMS ή/και με email ότι έχω λάβει προσωπικό μήνυμα. Ο σύνδεσμος (link) στο email δεν ανοίγει όμως.
6. Κατά την αξιολόγηση της αίτησης μου, μου έχει σταλεί μήνυμα προσωπικής επικοινωνίας για υποβολή πρόσθετων στοιχείων/διευκρινήσεων. Τι πρέπει να κάνω;
Payment of approved funding
2. Σε πόσο χρόνο θα μου καταβληθεί η χορηγία;
3. Αντιμετωπίζω προσωπικό πρόβλημα. Μπορώ να ζητήσω να δοθεί προτεραιότητα στην καταβολή της χορηγίας μου;
1. Δεν έχω τραπεζικό λογαριασμό στο όνομα μου. Μπορεί να καταβληθεί η χορηγία της αίτησης μου σε συγγενικό μου πρόσωπο;
4.Στην αίτηση δεν μου ζητήθηκε να καταχωρήσω τραπεζικό λογαριασμό για έμβασμα της χορηγίας
5. Έχω ενημερωθεί ότι έχω λάβει "Έγκριση με Επιφύλαξη", αλλά δεν μπορώ να εντοπίσω την Υπεύθυνη Δήλωση και Εξουσιοδότηση FIMAS που πρέπει να αποστείλω για να γίνει η καταβολή της χορηγίας.
Vulnerable consumers of electricity (Category 3B)
1. Θεωρώ ότι εμπίπτω στους ευάλωτους καταναλωτές, αλλά με ενημερώσατε ότι δεν έχει επιβεβαιωθεί από τις αρμόδιες αρχές ότι o ευάλωτος καταναλωτής που έχω δηλώσει περιλαμβάνεται στον κατάλογο των δικαιούχων ευάλωτων καταναλωτών.
2. Πως μπορώ να αιτηθώ για Επικαιροποίηση της Προέγκρισης που μου έχει παραχωρηθεί;
3. Πως γίνεται ο έλεγχος/επιβεβαίωση ότι κάποιος είναι όντως ευάλωτος;